کانون علی بن مهزیار اهوازی(ره)

کانون علی بن مهزیار اهوازی(ره)

کانون فرهنگی تبلیغی علی بن مهزیار اهوازی

جشن اینترنتی تولد صاحب الزمان علیه السلام

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۱۴ ب.ظ


سلام و تحیت فراوان خدمت امام حی و حاضرمان،صاحب الزمان(عج)

در این شرایط که شیوع ویروس کرونا از برگزاری جشن ها و اجتماعات و به خصوص مراسم با شکوه نیمه شعبان جلوگیری کرده است،بر آن شدیم تا جشن باشکوهی در فضای مجازی برگزار کنیم تا بتوانیم علاوه بر تبریک تولد آن بزرگوار(عج)،برای ظهور ایشان هم دعا کنیم و در شدائد از ایشان طلب کمک کنیم.

در این جا قصد داریم درباره جشن توضیحات کوتاهی را ارائه کنیم:

جشن مجازی ما،چیزی کم از جشن در فضای باز و حقیقی ندارد و مطمئنیم که از آن لذت خواهید برد.حضورتان در جشن سبب شادی امام عصر(عج) و برگزار کنندگان مراسم خواهد شد.

مولودی،سخنرانی،کلیپ های جذاب و مسابقه از بخش های جشن یک ساعتی ماست.

مسابقه در نظر گرفته شده به این صورت است که ابتدای مسابقه سوالاتی پرسیده می شود و بیننده تا اخر مسابقه وقت دارد به آنها پاسخ دهد و گزینه های صحیح را برای ما ارسال کنند.در انتها مسابقه از بین کسانی که جواب صحیح را ارسال کرده باشند به قید قرعه به سه نفر از عزیزان سه جایزه 100 هزار تومانی اهدا خواهد شد.

تاریخ برگزاری:سه شنبه ۱۳۹۹/۰۱/۱۹

ساعت: 17:45 الی 19

مکان:برای ورود به صفحه جشن روی این لینک کلیک کنید


راهنمای ورود به جشن:طبق تصویر زیر،همانگونه که میبینید بعد از کلیک بر روی لینک صفحه ای مشابه صفحه زیر برای شما باز می شود که تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که بر روی گزینه میمهان کلیک کنید تا وارد فضای برگزاری جشن شوید.

توجه:برای ورود با موبایل باید با مرورگر مناسب وارد شوید تا بتوانید به درستی وارد شوید و حین دیدن جشن به مشکل برنخورید.(مرورگرهای مناسب:گوگل کروم،فایرفاکس و ...)



به امید دیدار.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی